Hål i väggen slår tittarrekord...

Carro var inte impad, men vad hon än tycker så slog Hål i väggen tittarrekord för sexan igår, med 580 000 tittare. Det tidigare tittarrekordet för ett egenproducerat program på kanalen var 175 000, det var Erik&Mackan - Hela&Rena som hade det rekordet. Att det var många som tittade märks, för vart jag än har varit idag så har Hål i väggen diskuterats. De flesta verkar överens om att programmet var rätt hjärndött, men roligt just på grund av detta. Själv har jag inte sexan, så jag kan inte kommentera, men det kanske ni läsare kan? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Carro då, det som var sååååå roligt! om man är i mina barns ålder (6 och 9) för de skrattade minsann hela tiden, ja okej då jag skratta lite jag med....

2008-09-15 @ 18:34:10
Postat av: tvheaven

haha, ja alltså visst skratta man en del... men mest åt hur idiotiskt det såg ut...=) nej ingenting för mig. / carro

2008-09-15 @ 18:50:55
URL: http://tvheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0