första avsnittet av hål i väggen, ensam mamma söker...

Nej, några fler program av hål i väggen kommer jag inte att titta på...vilket skräp. total idiot-tv på hög nivå. Jag förstår att en profil som Linda Rosing ställer upp tillsammans med hennes frisör och nån mer okänd kille som jag inte orkade lägga på minnet...(all uppmärksamhet är väl bra uppmärksamhet i hennes värld). Men att Björn Gustafsson, Henrik Schyffert och Felix Herngren ställer upp? vilken miss i bedömningen... nej, skräp-tv är vad det är! Hur i all värld har de fått kändisar att ställa upp på det hela?? Okej att de flesta kanske är B eller C-kändisar men även dem har väl någon slags självaktning?

Just nu tittar jag på Ensam mamma söker.... inte heller något favoritprogram men i brist på annat så... Är det bara jag som tycker att svenska dejtingprogram är ganska pinsamma? så stelt och töntiga konversationer! Amerikanska versioner är väl också lite pinsamma kanske men de pratar allafall engelska och det mesta låter bättre på engelska, det står jag fast vid!

Det blev ett negativt inlägg det här men man kan ju inte tycka om allt! vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0