Idag smäller det!

Idag har ett flertal TV-serier vinterpremiär i USA, (The Bachelor (ABC), Gossip Girl (CW), One Tree Hill (CW), Secret Life of the American Teenager (ABC Family), True Beauty (ABC)), och eftersom att mitt hjärta bultar lite extra för OTH så är det den jag har längtat mest efter! Efter ett kalasbra sista avsnitt inför jullovet där vi lämnades med en massa cliffhangers (vad är det för fel på Peyton, vad ska hända med Sam, som ju åkte iväg i en bil med Quentins mördare, vad ska hända med Mouth och Millie nu när han betett sig dumt och hon eventuellt förlorat sin oskuld till Owen?) så kanske vi får svar på det nu. Promon jag hittat ser mycket lovande ut, och jag ser fram emot ett spännande avsnitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0