Veckans manlige skådis: James Lafferty




Jag har valt James Lafferty denna vecka helt enkelt för att jag älskar serien One Tree HIll där han spelar Nathan Scott, och för att han är så himla snygg!! Dock är han en av dem i skådisgänget från OTH som man märker minst av i media.
James är yngst av skådespelarna i OTH och är född den 25 juli 1985. Han är alltså bara 23 år och därmed yngre än mig vilket skulle kunna göra honom till lammkött...=) Och lammkött är väl aldrig fel?

När OTH började spelas in var James bara 17 år och den som var närmast i ålder till den high school-karaktär han skulle spela. När han var 10 år gammal fick han sin första roll med repliker och han har gjort gästroller i "Once and again", "Boston Public" och "Gag real". Han har även haft en roll i en basketfilm där han fick möjligheten att visa upp sina baskettalanger. För han är verkligen så duktig på basket som det ser ut i serien där han spelar skolans stora basketstjärna!  Han gick ut high school 2003 och skulle fortsätta på college när han fick rollen som Nathan Scott. Han bor nu i Wilmington där serien spelas in.  

Lite skvaller om hans status som singel är svår att hitta... =) Vad jag vet så är han singel men det ryktades ett tag om att han dejtade sin motspelerska Sophia Bush, vilket jag aldrig lyckades lista ut huruvida det var sant eller inte...=) en bra skådespelare är han och det är ju inte ett minus att han ser ut som han gör...  Ögongodis!!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0