Tänk om...

Tänk om folk bara kunde sköta sig, då skulle de inte behöva oroa sig för att deras otrohetsaffärer och fylleslag på kryssningen skulle visas i TV... Jag pratar aturligtvis om Färjan på kanal 5, en dokusåpa om livet på ett kryssningsfartyg som hade premiär ikväll. Tyvärr hann jag inte se så mycket av programmet, men jag tänkte kolla om inte avsnittet finns på kanalens webb-tv. I alla fall: att maila till kanal5 och be dem censurera programmet, vad tänker folk med? Tror de på fullaste allvar att kanalen skulle ta bort nånting som självklart kommer höja tittarsiffrorna? Alltså, jag är helt för att bara släppa loss och härja när man är på kryssning, men denna mentaliteten att bara för att man är på kryssning så "händer det inte på riktigt", så vad spelar det för roll om man hånglar med bartendern, trots att man har karl och barn hemma i trean i Täby, den begriper jag inte. Vet hut, kärringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0