Stjärnor på is...

Snart börjar Stjärnor på is på fyran, ett slags Let's Dance på skridskor, och jag blir nervös bara jag hör talas om det... Snacka om VM i trillikull! Och mycket riktigt, innan programmet ens hann börja spelas in så skadade sig en av stjärnorna, Anna-Lena Brundin. Nu avslöjar Aftonbladet att "filmhunken" Rafael Edholm ska ersätta henne, men han tillbakavisar. Det jag har något emot här är inte att antingen han eller Aftonbladet ljuger, utan att de kallar honom för "filmhunk". Visst, finns säkert någon där ute som tycker att han är en riktig hunk, men för mig vänder det sig i magen när jag tänker på att den termen förknippas med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0