SPOILER - Supernatural

För er som inte vill veta hur säsong tre slutar utan följer det på tv här i Sverige, läs inte vad som kommer efter bilden. för jag har precis tittat på första avsnittet i säsong fyra och det är så jäkla bra!





Dean är tillbaka!!! Han dör ju i sista avsnittet av förra säsongen och jag har verkligen gått och klurat på hur dom ska få tillbaka honom. för han kan ju inte vara död, han är ju halva serien liksom... Hela avsnittet går mer eller mindre ut på att ta reda på hur han kommit tillbaka och förklaringen är lite konstig än så länge eftersom det slutade precis när man fick ett litet svar. Tydligen är personen som fick upp honom ur helvetet inte en annan demon utan en ängel. Så på något sätt behöver de Deans hjälp med något som man ännu inte vet vad. Sam har börjat använda sina övernaturliga krafter för att ha ihjäl demoner  tillsammans med Ruby och jag tror det har något att göra med det. För ryktena säger att Sam kommer bli ond så jag tror Dean ska bekämpa det hela i denna säsong. Det visar sig väl snart om jag har rätt!!  Har ni läst ända hit och vet saker ni inte ville veta? säg inte att jag inte varnade er. Men jag förstår om ni inte kunde sluta läsa trots varningen för spoilers är kul!! =) Och vem är inte lite för nyfiken för sitt eget bästa ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0