Oh happy day!

Bara tidigare idag så bekände jag ju min aldrig döende kärlek till Gordon Ramsay, så gissa om jag blev glad när jag klickade in mig på reality blurred och läste att Fox  beställt ytterligare en säsong av Kitchen Nightmares. Säsong två hade premiär i USA i onsdags, jag har inte hunnit kolla in den än, men det är alltid roligt (och aningens äckligt), plus att Gordon gormar, så I like it! Dessutom har Fox beställt två säsonger till av Hell's Kitchen, serien kommer alltså köras minst till säsong sju. Säsong fem har premiär i USA i vår någon gång, något att se fram emot! Här i Sverige visades nyligen säsong tre, så förmodligen dyker säsong fyra upp snart också!

Men inte nog med det. Fox har dessutom slagit sina påsar ihop med Ramsay och ska skapa en helt ny serie. Vad detta ska bli vet ingen än, så jag väntar med spänning!

Reality Blurred är förresten ett hett tips om du gillar amerikanska dokusåpor och vill läsa nyheter och kommentarer om både sånt som är nytt och sånt som är gammalt. Arkivet är välfyllt, och jag kan lätt fastna där i både en och två timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0