Lyxfällan

Lyxfällan har premiär på tv3 nu på torsdag. Jag älskar att se alla dessa otroligt oansvariga människor bli uppläxade. Fattar inte att man är villig att visa upp hur kass man är att hantera pengar i tv, men om det hjälper så är det ju bra, naturligtvis. Alla sätt är bra utom de dåliga, så är det ju. Har tyckt mycket om Charlie och Mathias, och blev ledsen när jag läste att de skulle bytas ut. Det var inte som med Idol-juryn direkt, då bara jublade jag. Tyckte i och för sig om Daniel Breitholz, men Stor-flint och Kis-fuckin-ti klarar jag mig gärna utan. Charlie och Mathias ÄR liksom Lyxfällan, så jag är nyfiken på hur dessa nya programledare klarar att fylla deras skor. Kommer definitivt att bänka mig framför tv'n i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0