Leighton Meester



Jag älskar Gossip Girl, ingen större hemlighet eftersom jag älskar serier kanske... men alla fall, till saken. Jag brukar surfa runt på Perezhilton.com då och då och hittade på en länk till en ny sång som Leighton Meester spelat in. En cover av "Bette Davis Eyes".  Helt okej var den faktiskt. Tycker oftast att man kan hålla sig inom ett av facken för det är sällan man är bra både som skådespelerska och sångerska. jag tycker visserligen att hon är en bättre skådespelerska än sångerska men hon gör inte lika dåligt ifrån sig som sångerska som jag tycker Britney Spears gör som skådespelerska...

Här har ni alla fall länken så det är bara att gå in och lyssna och se vad ni tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0