Länktips

Själv har jag många olika sidor jag besöker för att veta mer om de serier jag tycker om eller olika skådespelare och övrig information. Tänkte tipsa om några av dem här... =)

www.days.nu Här hittar du det mesta du behöver om du är intresserad av Days of our lives

www.tv.com här hittar du egentligen allt om vilken serie du vill!

www.tv.nu bra att ha för att veta vad som går på tv om dagarna...=)

www.imdb.com info om skådespelare, filmer serier... info om det mesta om man är intresserad av film och tv.

http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/index.html hon har koll på allt inom tv-världen!  

www.spoilerfix.com nyfiken på vad som kommer att hända i de serier du följer? Kolla in här.

Det finns säkert många fler sidor och har ni tips på bra sidor om tv så kommentera gärna och länka till sidan!

Kommentarer
Postat av: Linda nr2

Bra tips för en sån som mig, som är ganska lost i tv seriens värld=)

2008-09-18 @ 16:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0