Köp dina favoitserier på dvd

Jag vet inte hur andra är men själv älskar jag att ha alla serier på dvd. Nu blir det ju ganska dyrt om jag skulle ha allt jag ville på en gång... =) Så man får helt enkelt samla på en i taget eller bara köpa en eller två boxar här och där. För närvarande väntar jag på att få hem säsong 6 av McLeod's daughters, säsong 5 av One Tree Hill och säsong 4 av Grey's Anatomy...=)

Om ni klickar på länkarna kommer ni till cdon.com och varje säsongs sida. Det bra med cdon och även andra sidor är att du kan bevaka när nya säsonger kommer ut och så får du ett mail när releasedatumet är fastställt. Skitsmidigt! =)

Var det någon som sa att jag var en serienörd?? Neeeeej då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0