Ja käre värld...

När man har en unge som bara hostar så man måste sitta upp med henne i famnen för att hon ska kunna sova, så hinner man fundera på en hel del saker, och titta på en hel del dålig natt-tv. Den här gången blev det inte Jerry Springer, utan the Ellen DeGeneres Show och Köket, så jag hade väl inte fullt lika mycket otur inatt som förra gången, men ändå. Hos Ellen var det David Beckham och Ashlee Simpson som var gäster, och jag blir så förvånad. Att en karl som är så fantastiskt dösnygg som Beckham kan vara så urbota trist! Han saknar totalt både karisma och charm, och inte ens när han pratar om sina barn tänds det någon vidare gnista. Fast å andra sidan har han väl aldrig behövt vare sig det ena eller det andra, för han har ju både utseende och talang. Ashlee Simpson låtsades som att det regnade när Ellen frågade om hennes gravid-status, vilket är rätt underhållande så här i efterhand... För övrigt måste ju den människan ha världens mest irriterande skratt!




Köket var hemskt tråkigt dessutom, vettesjutton vem trevlige Pelle hade som gäst, det var ingen jag kände igen, men vilken tråkig människa! Totalt humorbefriad och jag-vet-bättre-än-du, trots att han inte var kock själv.  Glä, det är allt jag har att säga! Natt-tv är verkligen ingen höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0