Hål i väggen eller hål i huvudet?

Vet inte riktigt vad jag ska tro om detta nya tv-program som har premiär i kväll i tv 6. Känns lite som ett fjantprogram med ett gäng b-kändisar som gärna vill synas mer i tv och media och därför ställer upp på lite vad som helst. Men vem vet, det kan ju även vara ganska kul...får väl helt enkelt kolla in första avsnittet ikväll och åtekormma. Antingen håller jag mig på denna linje, att det är ett riktigt fjantigt program som jag inte kommer att titta på eller så har det övertygat mig och jag tycker det är ganska roligt. mycket mediauppmärksamhet har ju programmet som lånats från Japan fått allafall... I USA har det tydligen också börjat sändas men fått dåliga recensioner av en del  tidningar...

Kommentarer
Postat av: hannah

Dräkterna är underbart sköna vill jag bara flika in! Jag har haft de på mej och man känner sig som wonder-woman!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0