Grey's Anatomy... Milda spoilers.

Som sagt fick jag ju mig en trevlig överraskning i veckan när det visade sig att jag glömt bort Grey's bara sådär. Och jag måste säga att avsnittet inte gjorde mig besviken. Ett dubbelavsnitt som innehöll det mesta som vi älskar med Grey's, utom möjligtvis en riktigt het sexscen... Och äntligen, äntligen får vi se Meredith lite lycklig. Därmed inte sagt att hon är mindre neurotisk, tok nej. Det gäller ju att analysera allt till småbitar, i alla fall om man heter Meredith Grey. Christina var bitchig, och hittade dessutom på en läcker militärläkarhunk, spelad av Kevin McKidd.

Alex och Izzie är vänner, sen blir han arg och iskall och hela tiden bara sprakar det gnistor mellan dem, och jag sitter där och vevar med knytnäven och skanderar "Ropen skalla, Alex och Izzie åt alla", för jag tycker verkligen att de hör ihop! Det tog mig ungefär till avsnittet då Denny dör att ens tåla honom, för att han sabbade för A och I (den rödhåriga slampan till sjuksköterska ska vi bara inte ens prata om). Och nu verkar det faktiskt som att jag får min vilja igenom! Weeeei!

Lexie är kär i George, men blir inte helt förtjust när hon får reda på att han legat med hennes syster... (men ärligt talat, vems vajay-jay har inte han kollat närmre på?) Lägg till detta att Seattle Grace inte längre ligger i toppskiktet bland undervisningssjukhusen, vilket gör alla något nerviga, årets första halka och ett par rediga bilolyckor, med stulna patienter och diverse medicinska mysterier, och du har ett kalasavsnitt av Grey's, något att verkligen se fram emot efter de senaste säsongerna som ju alla varit lite halvdana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0