Glad överraskning pga hjärnsläpp...

Jag har sett fram emot säsongspremiären av Grey's Anatomy hur länge som helst, men nu hade jag helt glömt bort den, och när jag loggade in på sidan där jag brukar titta på tv-serier, så bara låg den där och glänste... Surt att behöva åka till jobbet nu, javisst!

Hur som helst så finns den kvar när jag kommer hem, och det längtar jag efter! Nu ska vi önska Carro lycka till med opponeringen på sin C-uppsats, så att vi kan få många fler inlägg här om dagarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"För att länka: markera texten du vill ha som länk, klicka på knappen med de små länkarna ovanför skrivrutan, då får du upp en ruta där du skriver in webbadressen, samt anger om du vill öppna länken i nytt eller samma fönster. Sen klickar du på skapa, och så har du din länk!"



Vilken knapp då? Html kod? finns inget "skapa" där...

förstår ingenting då jag tidigare lyckats länka.

Nu är allt som bortblåst!! haha.

2008-09-28 @ 12:07:00
URL: http://seriekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0