Days Of Our Lives

Vet inte hur många som tittar på Days här i Sverige, men jag gör alla fall det... =) Pinsamt nog måste jag nog erkänna att jag tycker det är riktigt underhållande och är rätt fast i både vad som händer i de svenska avsnitten och de amerikanska! Okej, en aning (eller kanske väldigt) överdrivna och skruvade storys, men det är ju faktiskt ganska kul! Jag menar, två syskonpar där brödraparet är osams om vem som ska ha vem av systerparet samtidigt som systerparet också är osams, en mamma som får tvillingar med två olika pappor, en fusk-ö mitt ute i ingenstans som är byggd endast för att splittra Salemborna... minnesförluster, kidnappningar, döda som återuppstår av alla möjliga anledningar, det är väl lite underhållande ändå? =) De flesta tycker nog att jag är lite konstig som tittar på det men det finns flera. Kolla in www.days.nu en riktigt bra sida som alltid är uppdaterad och har ett aktivt forum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0