dåliga vi är...

Här är det verkligen dålig uppdatering AB. För tillfället kan jag bara be om usräkt och meddela att nästa vecka blir bättre för mig allafall...=)

Men bra nyheter i tv-världen är at Heroes dragit igång igen... och man får svar på många frågor från förra säsongen. Så ni som inte har sett det kan vänta er en bra säsong tre. 90210 har blivit upplockade för en hel säsong med 22 avsnitt... me like!! Idol 2008 verkar ju kunna bli riktigt bra så det gillar jag också...ni ser, mycket positivt här...=)

och för att göra det hela ännu bättre skickar jag med en trevlig bild på Milo (peter petrelli i heroes för er som inte vet)

ögongodis är bra för själen har jag hört... haha... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0