hejsan hoppsan

Har precis tittat klart på Supernatural avsnitt 3 säsong 4.  Spännande verkar det kunna bli. Eftersom det här inte är ett spoilerinlägg så låter jag bli att berätta vad som pågår...=)

Någon som följer idol? Jag gör allafall det så det kan ju bli mycket skrivet om det i framtiden eftersom det oftast slutar med att jag bryr mig alldeles för mycket om vilka som får vara kvar och vilka som åker ut. Men i år, seriöst! Snacka om trist blandning juryn fått fram. Jag kommer fan inte ens ihåg namnen på killarna. Trista och anonyma. Jo Jesper kommer jag ihåg, för vilken megatönt det är... vad var det för trallande visa han sjöng i går med en massa plingande från pianot?? Måste ju ha varit ett skämt. Vilken megatöntig låt!!! Känns som att han vill vara en blandning av Danny och Ola fast ännu mesigare, illa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0