Godmorgon

Idag finns det massor att titta på, nya avsnitt av One Tree Hill, Gossip Girl, Heroes och How i met your mother! Trevligt, synd bara att jag blir borta typ hela dagen.... =) Men då har jag ju iofs något att se fram emot i kväll. Sen kommer ju även älsklingen hem i kväll som varit borta på kurs i två dagar och det är alltid trevligt. Sova ensam är inte min grej, tur att man har en bärbar dator med massa roliga saker på... =)

Allafall, återkommer med tyckande och tänkande om dagens program senare och lite promovideosar för nästa veckas avsnitt för er som är intresserade. Under tiden... se och njut av det här!


Kommentarer
Postat av: Frida

Har nån av er sett serien true blood?

2008-11-29 @ 21:45:49
Postat av: Thomas

Hej på Er!

Trevlig sida ni har, har ni lite tid över är ni välkomna som gäst bloggare hos mig. =)

2008-12-19 @ 21:30:04
URL: http://tompe.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0