Förslag tack

Känner mig ordentligt uttråkad och jag har redan sett Brothers and sisters och desperate housewives. Klockan är ju bara fyra så det finns ju mkt tid att slå ihjäl. Någon som har nå förslag på någon serie som kan vara värd att kolla in?

Funderar på att ge Privileged, CWs nya serie en chans men jag testade ett avsnitt förut och kollade inte ens klart... Kanske är en serie man måste se några avsnitt av för att börja gilla? Vem vet. Jag kankse får ta reda på det helt enkelt... =)

Tänkte på en annan sak också, man har inte hört mycket om skådisarna från O.C sen den lades ner. Undrar vad som händer med dom? Nya roller eller andra saker på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0