CW spinner vidare på ett vinnande koncept...

Eftersom att remaken av 90210 gick hyfsat bra, så kör amerikanska tv-kanalen CW vidare på samma tråd och gör en ny variant av ännu en begravd serie. Denna gång är det Melrose Place som ska få sig ett ansiktslyft. Melrose Place startade ju som en spinoff till Beverly Hills 90210, så detta kanske är passande. Jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av original-Melrose, men om den nya versionen blir av så kommer jag nog att ge den en chans, CW brukar göra serier i min smak (America's Next Top Model, One Tree Hill och 90210 visas alla på CW i USA, och de har även haft stora framgångar med en ny serie, Privileged, som jag inte hunnit kolla in ordentligt än.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0